Kto powiedział, że płyta CD, DVD czy Blu-ray musi być opakowana w plastik? Już od dawna na rynku fonograficznym, ale i filmowym czy biznesowym funkcjonują takie rozwiązania jak ecopack, mediabook czy unipack. Kartonowe pudełka zajmują niewiele miejsca na półce, można też włożyć je do teczki czy dołączyć do publikacji drukowanej. Lekkie, tanie, poręczne – tego rodzaju opakowania są po prostu praktyczne, a przy tym estetyczne.
W środku może znajdować się nacięcie na włożenie płyty czy bookletu (wkładki). Zamówienie w naszej drukarni jest w pełni personalizowane. Klient decyduje nie tylko o drukowanej grafice, ale również rozmieszczeniu elementów wewnątrz, foliowaniu, uszlachetnieniu i przede wszystkim o nakładzie. Rzecz jasna im większe zamówienie, tym niższy koszt netto pojedynczego egzemplarza.
Ecopack, mediabook czy unipack do płyt CD, DVD lub Blu-ray są przyjaźniejsze dla środowiska, wygodniejsze dla odbiorcy i nowocześniejsze od pudełek. Co tu dużo mówić – gdy wydaje się własne płyty, warto to robić w sposób atrakcyjny. Okazuje się, że profesjonalne wykonanie opakowań (wraz z ofoliowaniem czy wytłoczeniem kopii nośników) wcale nie musi kosztować szczególnie dużo. Wręcz przeciwnie – niskie ceny zachęcają do podejmowania coraz ambitniejszych i bardziej zróżnicowanych działań promocyjnych.
Czy opakowanie płyty w tej formule musi być jednołamowe? Oczywiście, że nie – nawet pewne ograniczenia w formularzu nie stanowią większego problemu. Jeśli ma się naprawdę niestandardowy projekt, warto indywidualnie skonsultować go z pracownikami drukarni i wydawnictwa płytowego EKB. Z pewnością są sposoby na skuteczną, estetyczną i obopólnie korzystną realizację. Bo liczy się jakość i zadowolenie każdego Klienta, który do nas trafia!