Koperty
mm (od [[data.sizeData.minWidth]] do [[data.sizeData.maxWidth]] mm)
mm (od [[data.sizeData.minHeight]] do [[data.sizeData.maxHeight]] mm)
Instrukcja przygotowania plików, makiety
Upewnij się, czy pliki zostały prawidłowo przygotowane.
[[item.label]]
[[item.value]]
[[ (data.foldingTypeLabel ? data.foldingTypeLabel : 'Rodzaj złożenia') ]]
Wizualizacja formatu
Specyfikacja produktu

Koperty

Choć współczesny świat na potęgę wykorzystuje nowoczesne środki cyfrowej komunikacji, tradycyjna korespondencja nadal ma się całkiem dobrze. Trudno wyobrazić sobie działalność firmy, która w ogóle nie korzysta z papierowych wiadomości. Nawet ten detal ma znaczenie w aspekcie komunikacyjnym przedsiębiorstwa. Posiadanie własnej koperty jest świadectwem dbania o markę i jej renomę, ponieważ poprawia wizerunek w oczach klientów, kontrahentów czy instytucji.

Zamówienie można zrealizować w tym miejscu, wygodnie ustalając wszystkie szczegóły. Przede wszystkim istotny jest wybór formatu: DL (220 x 110 mm), DL z okienkiem (220 x 110 mm), C5 (229 x 162 mm), C4 (324 x 229 mm) lub C4 z okienkiem (324 x 229 mm). Offsetowy, kolorowy druk na papierze o gramaturze 80 g zapewnia estetyczny i praktyczny efekt końcowy. Cena netto za sztukę jest uzależniona od zleconego nakładu. Jako producent oferujemy znacznie niższe ceny przy 300 czy 400 sztukach, choć możliwe jest wydrukowanie i przesłanie nawet tak niewielkiej partii, jak 10 sztuk. Przedsiębiorstwa mają przecież różne potrzeby – niektóre nieustannie wysyłają tradycyjną korespondencję, inne tylko incydentalnie.

Firmowe koperty są dostarczane w kilka dni po złożeniu zamówienia, a można je przygotować na podstawie indywidualnych, niestandardowych wytycznych. W każdej chwili jest możliwy kontakt z drukarnią za pośrednictwem drogi mailowej lub telefonicznej. Papeteria z nadrukiem, której jesteśmy producentem, świetnie prezentuje się w kontaktach zarówno B2B, jak i B2C. Dodaje firmie powagi, a sama w sobie stanowi dodatkowy nośnik promocyjny i wizerunkowy.

Podobnie jak wizytówki, banery czy inne z pozoru drobne elementy z nadrukiem, koperta tworzy spójną identyfikację wizualną marki. Umieszczenie na niej logo czy spersonalizowanych informacji dodaje jej czytelności, zwiększa atrakcyjność odbioru, podkreśla znaczenie zawartości. Niski koszt dodatkowo zachęca do podjęcia decyzji o złożeniu zamówienia. Kilka kliknięć dzieli od przygotowania jakościowej papeterii!

Nakład
Liczba Cena netto Cena brutto
[[formatNumber(value.text)]] cyfra [[value.price_net]] [[value.price_gross]]